مدرس CRM  مدرس CRM استاد CRM  استاد CRM سخنران CRM  سخنران CRM تدریس CRM  تدریس CRM آموزش CRM  آموزش CRM

CRM مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری  | مدرس مدیریت ارتباط با مشتری | استاد مدیریت ارتباط با مشتری| استاد مدیریت ارتباط با مشتری | سخنران مدیریت اربتاط با مشتری| سخنران مدیریت ارتباط با مشتری | تدریس مدیریت ارتباط با مشتری| تدریس مدیریت ارتباط با مشتری| آموزش CRM | آموزش CRM

CRM مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما
 

  بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM استاد مدیریت ارتباط با مشتری

سخنران مدیریت ارتباط با مشتری CRM تدریس مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM استاد مدیریت ارتباط با مشتری

سخنران مدیریت ارتباط با مشتری CRM تدریس مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM استاد مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM استاد مدیریت ارتباط با مشتری
سخنران مدیریت ارتباط با مشتری CRM تدریس مدیریت ارتباط با مشتری
آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM تدریس مدیریت ارتباط با مشتری
ECRM ERP

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس زبان بدن استاد زبان بدن سخنران زبان بدن تدریس بازرایابی

مدرس CRM سخنران CRM استاد CRM تدریس CRM معلم CRM سمینار CRM سخنران CRM

 CRM مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری سخنران مدیریت ارتباط با مشتری استاد مدیریت ارتباط با مشتری تدریس مدیریت ارتباط با مشتری معلم مدیریت ارتباط با مشتری سمینار مدیریت ارتباط با مشتری سخنران مدیریت ارتباط با مشتری

 CRM مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

 CRM مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

تحقیقات crm تحقیقات بازار مدیریت ارتباط با مشتری

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ

تحقیقات crm تحقیقات بازار مدیریت ارتباط با مشتری

تحقیقات crm

تحقیقات crm تحقیقات بازار مدیریت ارتباط با مشتری

 مدیریت ارتباط با مشتری

 تاریخ درج مقاله : 16 مرداد 1392

مدیریت ارتباط مشتری (CRM)

نویسندگان :

دکتر شهباز براهویی 

حسن بناوی

دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم

h_banavi86@yahoo.com


TMBAچکیده:

تحقیقات crm تحقیقات بازار مدیریت ارتباط با مشتریدر دنیای رقابتی امروز سازمان هایی موفق تر هستند که که توانایی استفاده آگاهانه از اطلاعات مشتریان را داشته باشند لذا این امر باعث حرکت سازمانها از مرحله محصول مداری به مرحله مشتری مداری شده است. در این تحقیق نیز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد. در ابتدا به بیان تاریخچه ای CRM، روند تکامل و مفاهیم آن اشاره می شود. سپس اصول CRM و نقش آن در بهره وری بیان می گردد و در ادامه استراتژِی های CRM وکاربردهایش مورد بحث قرار می گیرد و در پایان نیز (آنالیز خرد از CRM بیان می شود).


تحقیقات crm تحقیقات بازار مدیریت ارتباط با مشتری واژگان کلیدی : مدیریت ارتباط با مشتری ، تاریخچه CRM  ، اصطلاحات جایگزین ،E CRM ، اثربخشی ، تصمیم سازی ، سیستم های اطلاعاتی CRM

 

مقدمه

تحقیقات crm تحقیقات بازار مدیریت ارتباط با مشتری از نظر تاریخی ، تا قبل از انقلاب صنعتی ، تجارت و بازرگانی بیشتر، رابطه محور بوده است . پس از انقلاب صنعتی زمانیکه تولید انبوه با روشهای جدید به سرعت رشد کرد و مصرف انبوه رخ نمایاند، واسطه ها در زنجیره توزیع قدرتمندتر شده ،رابطه سنتی بین تولیدکنندگان و مشتریان از هم گسسته شد. در نتیجه توزیع در سطح گسترده جغرافیایی پدیدار شد که خود نیاز به توزیع و بازاریابی انبوه را بهمراه داشت . این روند در شرایطی که تقاضا بیش از عرضه بود ، ضامن سودآوری بسیاری از شرکتها تلقی میشد.

تحقیقات crm تحقیقات بازار مدیریت ارتباط با مشتری براساس دیدگاه بازاریابی مبادله، صرفنظر از اینکه مشتری قدیمی باشد یا جدید. برنامه های بازاریابی به گونه ای طراحی میشدند که بتوانند مبادله تولیدات و کالاها راتسهیل کنند. همه این عوامل دست به دست هم د ادند ، تا بیشترین تمرکز بر بحث مبادله اعمال شود . در نتیجه، تمام تلاشها در جهت افزایش دفعات و مقدار خرید مشتری بود ،که این امر موجب صرف بودجه بسیار اندکی برای ایجاد رابطه پایدار و باثبات با مشتریان قدیمی شده بود . در این مقطع قیمت بعنوان یک بحث مهم جلوه گر شده ، و بازاریابان سعی میکردند بطور متوالی خریداران را به خرید مجدد تشویق کنند.بدون توجه باینکه ایا هر یک از خریداران از قبل خریدی انجام داده است یا خیر. در این وضعیت ، رقابت اصلی بر حفظ ارایه خدمات و توسعه محصول به مشتری و تسهیل خرید مشتری بود نه حفظ و نگهداری رابطه با مشتریان موجود.

تحقیقات crm تحقیقات بازار مدیریت ارتباط با مشتری با شدت گرفتن رقابت ، امروزه شاهد پیشی گرفتن تمرکز بر روی روابط بجای تمرکز بر روی مبادله هستیم . در وضعیت جدید بازاریابی انبوه کارایی چندانی نداشته و سوداوری کمتری برخوردار است . در شرایطی که میزان عرضه زیاد است و بیشتر بازارها در مرحله بلوغ بسر میبرند مشتریان جدید بسختی یافت میشوند علاوه براین اعلام شده است که کسب یک مشتری جدید حدود 6 الی 9 برابر حفظ مشتریان قبلی هزینه در بر خواهد داشت .

استادمدیریت ارتباط با مشتری CRM 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

تدریس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاور مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM


  مدرس بازاریابی سخنران بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازرایابی معلم بازاریابی

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران  اصول  و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM


مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


مدیر برنامه ها جواد حسنی

09372202257 

9197685104

تحقیقات crm تحقیقات بازار مدیریت ارتباط با مشتری بنابراین ، نیاز مبرم به نگهداری مشتریان فعلی به شدت در شرکتها و بنگاهها احساس میشود.  بر اساس دیدگاه بازاریابی ارتباط با مشتری ، رابطه بین طرفین مبادله ، هسته اصلی پدیده بازاریابی قرار میگیرد. در این دیدگاه خریدهای مستمر و فرصتهای فروش مجدد ، از طریق مدیریت مناسب  روابط پیگیری میشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی