مدرس CRM  مدرس CRM استاد CRM  استاد CRM سخنران CRM  سخنران CRM تدریس CRM  تدریس CRM آموزش CRM  آموزش CRM

CRM مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری  | مدرس مدیریت ارتباط با مشتری | استاد مدیریت ارتباط با مشتری| استاد مدیریت ارتباط با مشتری | سخنران مدیریت اربتاط با مشتری| سخنران مدیریت ارتباط با مشتری | تدریس مدیریت ارتباط با مشتری| تدریس مدیریت ارتباط با مشتری| آموزش CRM | آموزش CRM

CRM مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما
 

  بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM استاد مدیریت ارتباط با مشتری

سخنران مدیریت ارتباط با مشتری CRM تدریس مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM استاد مدیریت ارتباط با مشتری

سخنران مدیریت ارتباط با مشتری CRM تدریس مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM استاد مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM استاد مدیریت ارتباط با مشتری
سخنران مدیریت ارتباط با مشتری CRM تدریس مدیریت ارتباط با مشتری
آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM تدریس مدیریت ارتباط با مشتری
ECRM ERP

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس زبان بدن استاد زبان بدن سخنران زبان بدن تدریس بازرایابی

مدرس CRM سخنران CRM استاد CRM تدریس CRM معلم CRM سمینار CRM سخنران CRM

 CRM مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری سخنران مدیریت ارتباط با مشتری استاد مدیریت ارتباط با مشتری تدریس مدیریت ارتباط با مشتری معلم مدیریت ارتباط با مشتری سمینار مدیریت ارتباط با مشتری سخنران مدیریت ارتباط با مشتری

 CRM مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

 CRM مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس TRIZ استاد TRIZ آموزش TRIZ تدریس TRIZ کلاس TRIZ

يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ب.ظ

  مدرس TRIZ استاد TRIZ  آموزش TRIZ  تدریس TRIZ  کلاس TRIZ 

  مدرس TRIZ   استاد TRIZ    آموزش TRIZ    تدریس TRIZ    کلاس TRIZ 


تئوریTRIZ برگرفته از اول واژگان روسی Teoriya Resheniya Izobrtatelskikh Zadatch است که نخستین بار توسط Altsshuller Genrich در شوروی مطرح وازآن زمان تاکنون توسعه یافته است.در این دوره ضمن آشنایی با مفاهیم خلاقیت و نوآوری،
 تاریخچه و دانشمندان موثر در این متدولوژی(TRIZ)
مدرس برند
موارد زیرنیز مورد بررسی قرارخواهند گرفت

مقدمه ای بر نظریه حل ابتکاری مسئله (TRIZ) 

 پرسشنامه موقعیتهای نوآوری (ISQ)

دوره بهبود سازمانی
 ارتباط ووجه تمایزTRIZ با دیگر تکنیکهای مهندسی و حل مسئله 

 فرآیند حل خلاق و نظام مند مسئله در TRIZ 

 تناقض های فنی و فرمول بندی مسئله 

39 پارامترمهندسی و 40 اصل ابداعی

 رفع تضاد ها و ماتریس تضاد تکنیکی 
مدرس اصول و فنون مذاکره

 کارکرد سودمند(UF) و کارکرد زیانبار(HF) در مسائل و تجزیه و تحلیل شیی اثر 

مثالهای واقعی از اجرا و کاربرد TRIZ در حل مسائل مهندسی


  مدرس TRIZ استاد TRIZ  آموزش TRIZ  تدریس TRIZ  کلاس TRIZ 

مدرس تریز استاد تریز تدریس تریز کلاس تریز  دوره تریز 

مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی استاد فروشندگی تدریس فروشندگی معلم فروشندگی

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

 بهزاد حسین عباسی


استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


با ما تماس بگیرید 

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir



بهزاد حسین عباسی مدرس تریز 

09121724677
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۵
مدرس برند مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

آموزش TRIZ

استاد TRIZ

تدریس TRIZ

مدرس TRIZ

کلاس TRIZ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی